Ինքնակենսագրական և CV

Շողեր Շամենկովա Վլադիմիրի
Ծնվել եմ 2006թ հուլիսի 18ին։

Սովորել եմ
Գրիգոր Նարեկացու անվան թիվ 137 դպրոցում
Փոքրիկ իշխան Կրթահամալիրում
Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի քոլեջում ,վեբ դիզայն մասնագիտությամբ։

Ընտրել եմ Վեբ դիզայն մասնագիտությունը,քանի որ նրա միջոցով ես կարողանում եմ իմ գլխում կատարվող ստեղծագործական քաոսը տեղափոխել իրական կյանք, մասնավորապես իմ ստեղծած կայքերին։

Տիրապետում եմ հետևյալ լեզուներին
Հայերեն -Ց1
Ռուսերեն-Ց1
Անգլերեն-Բ1
Գերմաներեն-Ա2

Անձնական հատկանիշներից`
Պարտաճանաչ եմ։
Հեշտ եմ համակերպվում նոր միջավայրին։
Շուտ եմ կողմնորոշվում բարդ իրավիճակներում։
Պնդաճակատ եմ
Պերֆեկցիոնիստ։

Սիրում եմ երաժշտություն լսել։
Ազատ ժամանակս սիրում եմ ծախսել նոր կարողություններ ձեռք բերելու վրա և կարծում որ երբեք ուշ չի ինքնազարգանալ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *