Մոտիվացիոն նամակ

Ես Շողերն եմ և ես ապագա Վեբ դիզայներ եմ։ Ես ցանկանում եմ աշխ ձեր ընկերությունում Վեբ դզայների կամ Գրաֆիկ դիզայների հաստիքով։ Ես ընտրել եմ և ցանկանում եմ աշխատել հենց ձեզ մոտ քանի որ հենց ձեր ընկերությունը իմ մասնագիտական կողմնորոշվածության վրա մեծ ազդեցություն է ունեցել։ Ինձ հատկապես ոգեշնչել են ձեր դիզայնները և այն թե ինչպես էք կարողանում հասարակ դիզայնի շնորհիվ ուղղել մարդկանց ուշադրությունը դեպի ձեր ապրանքները։

Ես կարծում եմ, որ կարող եմ լավ աշխատակից լինել և հավակնել այդ հաստիքին, քանի որ բավական աշխատասեր եմ և նպատակասլաց և կարծում եմ որ դիզայների ամենակարևոր հատություներից մեկը՝ կրեատիվ եմ։ Կարծում եմ, որ ձեր ընկերությունը հենց այն միակն է, որը ինձ կարող է օգնել իսկապես հասնել իմ նպատակներին, դառնալ ավելի հմուտ և շատ լավ մասնագետ։
Ես իսկապես ձեզ հետ աշխատելու և մեծ փորձ ձեռք բերելու հույս ունեմ։ Շնորհակալություն այս նամակը կարդալուն ձեր ժամանակը տրամադրելու համար։ Անհամբեր սպասում եմ ձեր արձագանքին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *